lørdag den 24. januar 2015

Lang tid siden sidst haha

Ja, det er jo ved at være noget tid siden, at jeg har skrevet! Haha, vi kan starte med i sidste weekend. Der var jeg i Valence med Pierre og hans venner. Vi skulle køre gokart, lave laser og bowle. Jeg vil helt klart sige, at gokart var jeg bedst til. Og at jeg kom på en fjerdeplads ud af syv, så lidt stolt har man lov at værre. Det har i hvert fald givet lidt pote at køre mod familien i Danmark. Laser var jeg ikke så begejstret for. Der var alt for mange små og irriterende børn, og generelt kunne jeg ikke finde ud af det... Inden man kunne nå at skyde nogen, stod der ti bag en og så var man død. Bowling vil jeg heller ikke lige sige, at jeg klarede mig super godt i... Jeg giver skoene skylden, de var alt for små! Men jeg var generelt træt, og havde ikke rigtig overskud til at skifte. Jeg lagde også gentagende gange ud med en alt for tung kugle, men det var først senere, jeg fandt en der havde en passende vægt.
Om aftenen, var der fødselsdag hos min værtssøster og hendes kæreste. Det vil sige, at deres hus var proppet med mennesker. Jeg var i forvejen godt træt , men det var alt i alt virkelig hyggeligt - og sluttede endnu en gang af med karaoke. Vi kom hjem ved en to tiden, så det var bare på hovedet i seng.
Overraskende nok, var jeg ikke vildt træt. Så om søndagen to jeg hjem til Terry.
Jeg vil ærligtalt sige, at selve ugen har været ret død. Der er stadig sygdom i liften, så det vil sige, at alle ligger og døjer med noget.
Derimod har jeg formået at anskaffe mig Charlie Hebdo aviserne, efter flere forsøg. Jeg havde egentlig opgivet, men i tirsdags var jeg tilfældigvis i centrum tidligt om morgnen, da jeg skulle drikke kaffe med nogle veninder. Så jeg tog hurtigt ind i en kiosk for at spørge. Og der var de sørme. 
Om fredagen spiste vi aftensmad hos min værtssøster. Vi fik raclette og så en masse dessert. Så vi var ellers prop mætte bagefter.
Lørdagen gik på at lave lektier, og om aftenen var jeg i biografen med Terry.. Vi så Taken 3, som desuden er en mega fed film! Da vi kom ud, var politistationen, som ligger ved siden af, var der hegnet ind i det der plastisk hegn bånd ting de sætter op, når man ikke må gå ind på området. Pludselig så vi så en kvindelig betjent, med det største våben jeg nogensinde har set. Hun gik helt køligt rundt om indhegningen og sørgede for at ingen nærmede sig området. Det viser sig så, at der muligvis var placeret en mistænkelig taske, som så viser sig at være en bombe. Det har alle taget overraskende roligt, nok fordi der ikke er sket noget stort 
Efter biffen tog vi hjem til ham og spiste aftensmad.
I dag spiste vi frokost med familien. Og om aftenen har vi spist aftensmad hos min værtssøster. Så nu er værtssøster, værtsmor, værtsfar og værtssøsters kæreste taget af sted, for de smuttede i biffen i aftes for at se Taken. 
Så jeg er hos min værtssøster og passer hendes barn. Vi sidder så og ser film og hygger :)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar