søndag den 26. april 2015

Ferie

Hvad har jeg så fået tiden til at gå med i denne ferie? Hvad har jeg lavet, så jeg nu sidder en søndag aften og tænker "okay Louise, du har ikke en gang haft tid til at kigge på klokken..." jeg forstår ikke hvorfor alting går så ekstremt hurtigt. Heldigvis har jeg skrevet et brev til min tyske veninde løbende... ellers ville jeg da overhovedet ikke kunne huske noget. Jeg kan ikke en gang huske hvad jeg spiste til frokost i går altså.
Den 11. april tog jeg ud for at løbe med Terry. Dette var ikke bare normalt løb, men bjergløb. Hvilket jeg slet ikke har nogen som helst erfaring i. Så jeg kastede mig ud i det og tænkte okay, det skal nok blive sjovt. Sjovt er det sidste jeg ville kalde det. Det var 25 grader uden for, og jeg havde lige spist. Terry som er iskold begynder bare i hans eget tempo, og med en på ca. 45 grader på over hundrede meter. Jeg klarede den sgu ikke med løb hele vejen.. jeg nægtede tilgengæld at vende om, det var det sidste jeg ville gøre. men jeg kan så fortælle jer at jeg tværede ham ud på flad grund ;)
Den 12, holdte min værtssøster 30 års fødselsdag - hvilket så betød middag ved et lille slot, og så kom der lige en mandestripper forbi.
Den 13, så jeg Teddy. Jeg tog hjem til ham ved en 14.00 tiden og der skød vi så med bue og pil og også med et form for jagtgevær. Det var virkelig overdrevet fedt! Og om aftenen tog jeg så til sport med min værtsmor.
14 april, kunne jeg så stå for æren af en smuk æbletærte med chokolade!  Min værtssøster som er kommet hjem fra Afrika er i gang med at lave hendes nye hus, som hun snart skal flytte ind i. så der tog jeg hen for at hjælpe med at rive terpet af væggene. Det var faktisk rigtig hyggeligt og været var skønt!
Den 15. tog jeg med min værtsmor og Teddy til en by og område som hedde 'La Garde Adhemar'. Her brugte vi formiddagen på at gå rundt i byen. Efterfølgende spiste vi så i et lille naturområde, hvor der var en masser klipper og frøer. Efterfølgende gik vi rundt og gik i naturen. Det var mega dejligt
Den 18 ! Der tog jeg så i zoo med min værtssøster og hendes kæreste, hendes barn og så hendes fætter på 11 år! Det lå en god time væk fra byen Clansayes hvor hun bor. Vi ankom og tog kørsel-zooen. Hvor man altså kører rundt med strudse, gede, giraffer og bjørne rundt om en. Det var helt vildt syret hahha. Efterfølgende tog vi så hen til den normale zoo. Vi så alle former for dyr. Og det var meget større en KBH zoo .. haha. Der var ulve, tiger og løver der blev fodret da vi var der. Og så gik vi så ned gennem sådan en glas tunel hvor en løve lå lige oven på ! Det var så surrealistisk. hahah
De efterfølgende dage blev jeg hos min værtssøster, hvor vi praktisk ikke lave andet end at æde, sove og se tv.
Den 22 tog jeg til Nimes med Terry og hans mor. Vi spiste med Terrys mors veninde som bor der, men på grund af rygskader kunne hun ikke tage med os ind til centrum af Nimes. Vi så Nimes, som er kendt for sådan en ting som jeg ikke kender navnet på på dansk, et hus og generelt har Nimes en mere romersk stil. Helt vild hyggelig by!
23,  så jeg endnu en gang Terry om eftermiddagen og om aftenen tog jeg hjem til min værtssøster og sov hos hende.
Så jeg kunne passe hendes søn den 24
Og i dag har jeg så været til føssdag
Hurtigt skrevet! Håber i har det lækkert

Ingen kommentarer:

Send en kommentar