mandag den 25. maj 2015

Nedtælling


Ved jeg burde holde fast, og så lige få skrevet den sidste måned. Om min fødselsdag, en tur til Nimes, La Ciotat, Crest. Men jeg har så mange andre prioriteringer lige nu. Og hvis jeg nu en dag vågner op og tænker: nu skal der skrives noget. Så skriver jeg. Men jeg har hverken lyst eller tid. Vil bare nyde den sidste tid i Frankrig inden hjemrejsen om 25 dage. Men i kan altid gå ind på Instagram, der ligger jeg billeder ind generelt med min hverdag etc.
Jeg håber i alle har det godt, og jeg ser rigtig meget frem til at se jer alle sammen! Det bliver helt uvirkeligt...

"Loosing the grip... Going down with a depression... Just because everything is going totally wrong before I have to leave this stupid, lovely and mostly magical country. France turn me crazy in so many senses. Soon it's me who are getting crazy. Can't figure out if it's in a good or in a bad way. Just going to eat, drink and sleep"

Vive la France 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar